berbel Kundeservice

Udmærkede produkter, udmærket service - en selvfølge hos berbel! Vores egen kundeservice sørger for, at du også efter købet af dit berbel emfang er tilfreds. Vores uddannede medarbejdere står parate med kompetent rådgivning og faglig viden.


  

Din direkte tråd til berbel Werkskundendienst

berbel kundeservicen arbejder i hele Tyskland. Ring bare, aftal en dato, og så er vores berbel køkkeneksperter på vej til dig!

Sådan kan du kontakte berbel kundeservicen:

Ma. - to.: kl. 08.00 – 17.30
Fr.: kl. 08.00 - 16.30

på berbel Hotline +45 7070 2767 eller pr. mail på service@berbel.dk.

Informationer i tilfælde af service

Informationer i tilfælde af service

For at vi kan hjælpe dig optimalt, beder vi dig om at have følgende informationer parat i tilfælde af service:

  • Adresse
    1. Familienavn, fornavn
    2. Gade, nummer
    3. Postnummer, by
    4. telefon-nr. (privat, på arbejdspladsen, mobil)
    5. Fax / e-mail.

  • Modelbetegnelse
    1. Model (f.eks. BWH 90 BL)
    2. Købsdato for berbel emfanget (nødvendigt for at finde frem til de rigtige reservedele)
    3. Recirkulation eller udblæsning, indvendig diameter.
    Hvis du ikke er sikker på, hvilke angivelsr der er de rigtige, så meddel os venligst alle data på typeskiltet på din berbel emfang. Den er anbragt inde i emfanget.

  • Fejlbeskrivelse
    For at du kun skal vente i kort tid, beder vi dig om at beskrive fejlen så nøjagtigt som muligt for vores kundeservice-tekniker. Send om muligt digitale fotos til os forud for opringningen.

    Meddel berbel teknikeren venligst følgende:
    1. Hvilke dele er defekt (f.eks. motor, kobling, belysning osv.)
    2. Ved dårlig ydelse af berbel emfanget (emfanget blæser ikke ud, emfanget er meget støjende) skal det kontrolleres, om der ved recirkulation blev overholdt det af berbel foreskrevne tværsnit for udblæsningskanalen inklusive murgennemføringen. Hvis der anvendes reduceringer i udblæsningskanalen uden et berbel hybrid-filter kan der ikke overtages nogen funktionsgaranti.

  • Reparationer
    Apparatet, der skal reparares, skal være frit tilgængeligt for berbel kundeserviceteknikeren, så at berbel emfanget kan tages fra væggen eller loftet uden at skulle afmontere trækomponenter eller fjerne silikone. Hvis apparaterne ikke er frit tilgænelige, skal møbelproducenternes garantibetingelser iagttages.

  • Eksterne motorer og murkasser
    Hvis berbel emfanget anvendes med en ekstern motor/murkasse, skal der foreligge en nøjagtig beskrivelse den eksterne motors/murkasses placering. Iht. de lovbestemte ulykkesforbyggende regler skal der fra et rumhøjde på 2,80 m stilles en arbejds-/montagehjælp til rådighed for berbel teknikeren. Den eksterne motor/murkasse skal ligeledes være frit tilgængeligt for berbel kundeserviceteknikeren. En evt. anbragt beklædning skal forinden fjernes af kunden eller møbelproducenten.